נαηηιє ιєαг (mizi18)
Resident Since: 2012-03-26 (14 years, 2 months ago)
Bloodline :
wer Lust hat bei mir mitzumachen soll mich einfach anschreiben :)
auch Leute die ganz neu sind erwünscht und auch willkommen
Vorsicht Bissig ^^
---------------------------------------
who wants to join me should simply write to me :)
also new people are welcome and welcome
Careful , I Bite
Blood LIne Help for German beginners
https://slbloodlines.com/members/1421021
Link to this page: https://world.secondlife.com/resident/a9d4b728-a7ac-47a4-a6f8-5faf0bf7100a










